ماهی سیاه کوچولو

متن مرتبط با «نامه» در سایت ماهی سیاه کوچولو نوشته شده است

نامه

  • نیلوبلاگ

    xa0نامه خوب است. نامه، تمام ِ احساساتِ آدمی را در قَلبَش جای میدَهد. دوست داشتن را، نفرت را، احترام را، اضطراب را، انتظار را، لبخند را، اشک را و هرچه را که آدمی از خُودَش به دَستان و قَلَمَش داده، نامه، به مُخاطَب میرساند. دِلم برای روزهای قدیممان لک زده َست. آنوقتها با عشق مینوشتیم. با احتیاط نامه را چسب میزَدیم. تمبر میزدیم و از صندوقهای ِ زرد ِ پُستی، تقاضا میکردیم به مقصد برسند لطفا. صندوقهای ِ عزیز ِ زرد که اکنون آنقدرها خالی مانده اند که بار بسته از جهان ُ کَس نمیداند کُجایَند؟ قلبم لک زده...

    ادامه مطلب